Hvordan bliver man leverandør til Aarhus Kommune

Mandag den 1. november afholder Erhverv Aarhus og Aarhus Kommune ”Hvordan bliver man leverandør til Aarhus Kommune”.

Dette er det første arrangement i det 4-årige partnerskab, hvor Erhverv Aarhus er centrum for at styrke samarbejdet med erhvervslivet om indkøb og udbud i Aarhus Kommune. Formålet er at bygge bro så byens brede erhvervsliv og Indkøb og Udbud kommer tættere på hinanden ved øget fokus på dialog og videndeling.

Arrangementet er målrettet virksomheder, der ikke har erfaring med udbud og gerne vil blive klogere på samhandel med Aarhus Kommune.  Her får virksomheder mulighed for videndeling og sparring med Indkøb og Udbud i Aarhus Kommune om hvordan sådan en proces fungerer/gribes an. Til arrangementet vil der også være god mulighed for dialog med udbudskonsulenter og contract managers fra Aarhus Kommune.

Program

  • Velkomst v/ Marc Perera Christensen, direktør, Erhverv Aarhus
  • Præsentation v/ Anette Juhl Winther, Indkøbs- og Udbudschef, Aarhus Kommune
  • Case 1 – erfaringer med samhandel med kommunen v/ Jesper Brincks, CSO og Hans Jørgensen, Key Account Manager fra Skyhost Aps
  • Pause
  • Intro til udbud.dk v/ Udbudskonsulent Marianne Dauding, Indkøb og Udbud, Aarhus Kommune
  • Case 2 – erfaringer med samhandel med kommunen v/ Steffen Møller, CMO, Zurface Group Aps 
  • Dialog mellem ordregivere og virksomheder, mulighed for at stille spørgsmål til de offentlige indkøbere
  • Tak for i dag

Der er 50 pladser til virksomheder, 1 deltager pr. virksomhed – først til mølle. Herefter oprettes en venteliste. 

Detaljer

1. november 2021, 14:00-16:30

Centralværkstedet, Værkmestergade 9, 8000 Aarhus C

28. oktober 2021 kl. 08:00

27. oktober 2021 kl. 00:00

Medlem
GRATIS
Øvrige
GRATIS

kr. 300,-

Tilmeldingsfristen er overskredet