Bliv klogere på udbudsprocessen og muligheder for samhandel med Aarhus Kommune

Torsdag d. 28. april afholder Erhverv Aarhus og Aarhus Kommune Bliv klogere på udbudsprocessen og muligheder for samhandel med Aarhus Kommune”. Arrangementet er et led i det 4-årige partnerskab, hvor Erhverv Aarhus er centrum for et styrket samarbejde mellem erhvervslivet og Indkøb og Udbud i Aarhus Kommune. Formålet er at bygge bro så byens brede erhvervsliv og Indkøb og Udbud kommer tættere på hinanden ved øget fokus på dialog og videndeling.

Arrangementet er målrettet virksomheder, der gerne vil have bedre indblik i Aarhus Kommunes udbudsplan. Derudover vil der være oplæg omkring udbudsprocessen fra Aarhus Kommune set fra en leverandørvinkel – herunder hvad der ligger i de forskellige dele af processen, og hvornår man kan påvirke processen.


Til arrangementet er der også release på en flyer med 8 gode råd til udbud i Aarhus Kommune. Formålet er, at de gode råd skal medvirke til at gøre det mere overskueligt for virksomheder at komme i gang med udbud.

Program:  

  • Velkomst v/ Poul Dalsgaard, direktør, Erhverv Aarhus 
  • Præsentation af Aarhus Kommunes udbudsplan v/ Anette Juhl Winther, indkøbs- og udbudschef, Aarhus Kommune 
  • Oplæg "Gode råd til udbud - fokus på samarbejde og dialog" v/ Hanne Kabel, specialkonsulent og Marianne Dauding, udbudskonsulent
  • Release på flyer ”8 gode råd til udbud i Aarhus Kommune” – udarbejdet i et samarbejde mellem Erhverv Aarhus og Aarhus Kommune v/ Sara Villemoes, specialkonsulent v/ Erhverv Aarhus og Aarhus Kommune
  • Farvel og tak for i dag v/ Poul Dalsgaard og Anette Juhl Winther

Vi opkræver et no show fee på 300,- ex. moms ved udeblivelse fra arrangementet.

Læs mere om samarbejdsprojektet og tidligere arrangementer i et interview  med specialkonsulent, Sara Villemoes, bragt i KommuneFokus i februar 2022.  

Detaljer

28. april 2022, 15:00-17:00

Scandic Aarhus City

26. april 2022 23:55

25. april 2022 kl. 14:00

Medlem
GRATIS
Øvrige
GRATIS

kr. 300,-

Tilmeldingsfristen er overskredet