20. januar 2021

Post-corona – gentænk din strategiske kommunikation for 2021

Ved deltagelse i STAY RELEVANT kan din virksomhed med inspiration fra studerende fra Aarhus Universitet gentænke jeres strategiske kommunikation, så I står endnu stærkere i 2021 – også på eksportmarkederne

Har du en udfordring, som du gerne vil have løst? Eller trænger du til ny inspiration? Så tilmeld din virksomhed til Stay Relevant Case Competition, hvor studerende fra Aarhus Universitet finder løsninger på netop de udfordringer, som din virksomhed oplever. De studerendes kompetencer spænder bredt, men udgangspunktet er strategisk kommunikation med særlig fokus på intern kommunikation, digital kommunikation bæredygtigheds- og miljøkommunikation.

De 170 studerende er på sidste semester af deres bacheloruddannelse i International virksomhedskommunikation (engelsk, fransk, tysk og spansk) og faget Strategisk Kommunikation i organisationer.

Hvad kræver det af din virksomhed?

Forud for afholdelse af Case Competition har vi brug for, at du kort beskriver din virksomhed, samt den problemstilling, du ønsker at få input til. Det gøres i vedhæftede skabelon, hvor du også kan få inspiration til beskrivelse af forskellige problemstillinger.

Frist for indsendelse af case-beskrivelse er fredag d. 26. februar 2021.

Mandag d. 22. marts og tirsdag d. 23. marts 2021 arbejder de studerende med din udfordring, og de skal der have mulighed for telefonisk at komme i kontakt med en person fra virksomheden, så de kan stille spørgsmål til udfordringen, så løsningen bliver så god som mulig.

Onsdag d. 24. marts skal en medarbejder fra virksomheden sætte 2 timer af til at deltage i en pitch-session på Aarhus Universitet, hvor de forskellige 4 grupper, som har arbejdet med virksomhedens problemstilling, vil præsentere deres løsningsforslag. Der vil efterfølgende være mulighed for at gå i dialog med de studerende om deres løsningsforslag (program for dagen sendes ud i god tid inden).

Torsdag 25. marts dyster de studerende, som har lavet den bedste løsning for hver af de 8 deltagende virksomheder med hinanden, og der kåres tre vindere:

- Bedste løsning

- WTF-award

- Publikumsprisen

Her er I som virksomheder også meget velkomne. Konkurrencen rundes af med et oplæg ved Mette Refshauge, VP, Corporate Communication & Sustainability hos A.P. Moller Maersk.

Læs mere om selve afholdes af case-competion på Aarhus Universitet her


Tilmelding

Tilmeld dig senest den 26. februar 2021 ved at sende en mail til Tina Skiffard på ts@erhvervaarhus.dk

Har du spørgsmål, er du selvfølgelig også velkommen til at kontakte Tina på 22 96 98 54