Vi ses til et forrygende efterår!
Kære medlemmer og samarbejdspartnere
Efter uger med ferier, festivaler og sommerstemning er vi klar til at tage hul på et travlt og inspirerende efterår.
Vi ser tilbage på et forår fyldt med energi, netværk og videndeling. I har bidraget aktivt til og deltaget i en lang række spændende events, mentornetværkshold, oplæg, fredagsbarer (på en torsdag!), workshops, politiske arrangementer og meget mere.
Tak for jeres engagement – det er netop det, der gør, at vi kan tilbyde byens største erhvervsnetværk og gøre en forskel for erhvervslivet i Aarhusregionen.
Nu ser vi frem til et efterår fyldt med inspiration og nye muligheder. Glæd jer bl.a. til:
- 30. august: Expat Reception – spred gerne ordet blandt dine internationale kollegaer
- 9. september: Er der sammenhæng mellem trivsel og økonomisk performance?
- 24. september: Behind the Scenes hos Ree Park Safari (venteliste)
- 6. oktober: Frivilligkonference: Social ansvarlighed og forretningsstrategi
- 30. oktober: Debatmøde med spidskandidaterne til kommunalvalget 2025
- 27. november: Generalforsamling 2025
- Netværksevents, mentornetværksforløb, fredagsbarer og meget mere som vi endnu ikke kan løfte sløret for.
Du kan se oversigten over efterårets events her – og husk, at medlemskabet gælder for alle medarbejdere i din virksomhed, så spred gerne ordet, så endnu flere får glæde af netværket.
Vi arbejder også på at lancerer nye ERFA-grupper med fokus på spændende og aktuelle temaer – vi glæder os til at dele mere snart.
Endelig vil vi gerne opfordre jer til at tage kontakt til os, hvis I har indspark til erhvervspolitiske dagsordener. Erhverv Aarhus har direkte, erhvervspolitisk indflydelse på rammevilkårene for at drive virksomhed på vegne af jer medlemmer. Vi sidder med ved bordet i en lang række centrale udvalg og bestyrelser og gør løbende vores medlemmers stemme gældende på alle politiske niveauer.
Vi glæder os til at se jer til et efterår fyldt med viden, netværk og gode oplevelser – og til fortsat at skabe rammerne for stærke relationer og ny inspiration.
Hilsen hele Erhverv Aarhus-teamet