Om PROSPIRA ApS :
Vores mission PROSPIRA vil være den foretrukne sparrings- og samarbejdspartner for udvalgte virksomheder og organisationer på tværs af brancher inden for: Executive Search Search & Selection Assessment & Performance Coaching & Outplacement.
Vores vision: PROSPIRA vil skabe langvarige, tillidsfulde og stærke relationer med afsæt i vores faglighed, erfaring og forståelse for vores kunders forretning og det marked, vi opererer i. Vi er professionelle og ambitiøse på vores kunders og kandidaters vegne – og møder alle i øjenhøjde.
Vi sætter kunder og kandidater i centrum og forstår, inspirerer og udfordrer disse til at opnå succes.
Vi garanterer kunder og kandidater vores fulde fokus på deres professionelle ambitioner baseret på dybtgående inspiration! Kunder og kandidater oplever, at vi leverer værdi og skaber resultater – hver gang! Vi tilfører viden og træfsikkerhed – skaber værdi og reducerer risici. At ansætte, udvikle og afvikle de rette medarbejdere skaber værdi på bundlinjen – både for vores kunder og kandidater. Vores gennemprøvede koncepter og services tilpasses altid den aktuelle situation.
Kontaktperson:
Henriette Jørgensen
Om Publico :
Publico er et PR-bureau, der rådgiver om og assisterer med strategisk kommunikation.
Vores specialer er kommunikationsstrategi, content marketing, kampagner og medierelationer. Vores kunder er et 50/50 mix af private virksomheder og offentlige organisationer.
Kontaktperson:
Uffe Lyngaae
Om PwC:
Søger du hjælp til dit regnskab? Så kan vores revisorer og rådgivere helt sikkert hjælpe dig.
Hver dag får over 20.000 kunder svar på spørgsmål, der er afgørende for deres fortsatte succes.
Ambitionen er, at du som kunde hos os, vil opleve, at vi kan give dig den værdi, du leder efter.
Spørg PwC, når du skal videre med revision, skat, moms, strategi, HR og anden rådgivning.
Find din kontakt og få mere viden på pwc.dk
Vi glæder os til at høre fra dig.
Kontaktperson:
Henrik Kragh
Om RaceHall A/S:
Racehall er et eventparadis med gokart, skiarena, sangstudie og burgerbaren The Diner. Racehall er perfekt til f.eks. firmaarrangementer, polterabender og fødselsdage. Glem hverdagens udfordringer for en stund og få en fed oplevelse af høj kvalitet.
Kontaktperson:
Henrik Stærmose
Om Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus :
Velkommen til byens mest centrale og fleksible faciliteter:
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, danner sammen med Skandinavian Congress Center, den perfekte ramme for møder og events.
Hotellet har 234 ny renoveret værelser, 33 mødelokaler og bar & restaurant La Pyramide. Max kapaciteten ved større events er 4000 gæster. Der er gratis parkering på de 1000 p-pladser, i forbindelse med dagsmøder.
Vores event koordinatorer, er klar til at tage hånd om alt før, under og efter jeres arrangementer. Til mødedeltagerne har vi udviklet mødekonceptet ”Experience Meetings” hvor bl.a Brain Food indgår.
Kom og oplev forskellen hos os.
www.radissonblu.com/hotel-aarhus
Kontaktperson:
Helene Hallre
Om Raundahl & Moesby:
Raundahl & Moesby A/S løser projektudvikling og totalentrepriser for private og offentlige bygherrer. Desuden agerer vi medinvestor i udvalgte projektudviklingssager. Vores styrke er, at vi betragter projekterne fra bygherrens synsvinkel, og vi kan derfor bidrage til at skabe det optimale afkast for investorerne. Vi har fokus på processen og succesen for alle interessenter.
Som en naturlig del af vores kompetencer indenfor projektudvikling indgår samarbejdet med myndigheder og rådgivere om tilvejebringelse af det planmæssige grundlag for et projekts realisering.
På samme måde indgår vores kompetencer indenfor finansiering til dels selv at afklare finansieringsløsninger, men også til afsøgning af potentielle investorer eller finansielle samarbejdspartnere indenfor forskellige ejendomssegmenter.
I projekteringsfasen er parametre som fleksibilitet, holdbarhed samt teknisk og æstetisk fremtidssikring helt naturlige for os. Vores opfattelse af kvalitet er præget af, at vi kan leve op til selv de skrappeste krav og vi ved, at 1 krone sparet det forkerte sted kan ødelægge det samlede kvalitetsindtryk. Omvendt giver en stærk økonomistyring sikkerhed for, at hver krone samtidig bliver brugt på optimering af den tekniske æstetiske kvalitet.
Indkøb af underentrepriser håndteres af vores erfarne projektledere og når vi siger, at vi kan levere mere kvalitet for pengene, skyldes det typisk, at vi har meget fokus på projektering og planlægning. Byggeriet optimeres ud fra et velovervejet helhedssyn til gavn for både driftsomkostninger og bygningsværdi.
Kontaktperson:
Rob Hodgkins
Om Redmark:
Redmark er en af landets største rådgivnings- og revisionsvirksomheder med afdelinger i Århus, Aalborg og København. Vores 3 kerneydelser er revision og regnskab, rådgivning samt skat og moms. Vores nyeste forretningsområde er Sales and performance, hvor vi tilbyder vores kunder rådgivning omkring hvordan de sætter yderligere gang i væksten i deres virksomhed.
Kontaktperson:
Morten Ryberg
Om Ree Park Safari :
En moderne safaripark i konstant udvikling Ree Park Safari strækker sig over et 125 hektar stort, kuperet og naturskønt område med skov og søer ca. 10 kilometer fra Ebeltoft. I dag har parken 30 fastansatte medarbejdere på 6 områder: Administration, dyrepassere, dyrlæge, butik, cafe og service. Under skiftende navne har parken gennem de seneste 18 år udviklet sig fra at være en blomsterpark, over en eksistens som en familiepark med klappedyr, til den nuværende safaripark med et værdimæssigt fokus på arter med særligt brug for en hjælpende hånd.
Kontaktperson:
Susan Thorup
Om Remien Ejendomme ApS:
Remien Ejendomme blev grundlagt i 1996 og er et privatejet Aarhus-baseret ejendomsselskab, som udvikler moderne og fremtidssikrede rammer til kvalitetsbevidste lejere.
Med fokus på innovation, kreativitet og kvalitet ønsker vi at skabe og udvikle optimale lejemål for vore lejere. Vi søger dialogen med vores samarbejdspartner, og gennem den, konstruktivt at finde optimale løsninger på alle typer af projekter.
Porteføljen består af cirka 130.000 kvadratmeter renoverede eller nybyggede ejendomme. 70 procent er erhvervs- ejendomme og resten bolig - alle med prime beliggenheder i Aarhus, København og Trekantsområdet.
Kontaktperson:
Claes Remien
Om Ringkjøbing Landbobank A/S, Private Banking, Aarhus:
Ringkjøbing Landbobanks Private Banking afdeling i Aarhus har fokus på finansiel rådgivning og sparring til velhavende privat- og erhvervskunder, ligesom afdelingen beskæftiger sig med større ind- og udlånsforretning til såvel privat- som erhvervskunder.Endelig udbyder banken individuel investeringsrådgivning og handel med værdipapirer.
Kontaktperson:
René Bonde
Om RIT A/S:
Få en hurtig, sikker, stabil og skalerbar IT-platform.
Vi tilbyder Cloud services, IT-drift og Hosting med DK's mest nærværende IT-Support.
IT-samarbejdspartner for bl.a. Erhverv Aarhus og VisitAarhus.
Kontaktperson:
Mads Møller Pedersen
Om Rodkjær Event A/S :
Rodkjær Event designer rum og skaber oplevelser Vi er et eventbureau. Ikke så mange dikkedarer. Et eventbureau, der laver unikke events og kreative dekorationer. Og vi gør det professionelt, ærligt og dynamisk. Vores faste stab består blandt andet af rådgivere, designere, projektledere, håndværkere, dekoratører og afviklere. Og hånden på hjertet - vi kan vores kram. Siden 1999 har vi samarbejdet med landets største og bedste virksomheder, storcentre og konferencehoteller om fester, events og dekorationer. Vi er kendte for at være på forkant med tendenser og levere gennemtænkte og gennemførte events og dekorationer.
Kontaktperson:
Mikael Rodkjær
Om roed - Viden til virksomheder og organisationer :
I har brug for:
• Viden løft for at kunne leve op til kravene
• Viden løft for at udvikle virksomheden
• Sikre værdi af forsknings-, udviklings- og innovationsarbejdet
• At få et nyt syn på ledelse
Vi hjælper jer med:
• ’Diagnose’, strategi og redskaber i viden løft med akademisk indslag
• System i administration og drift af forskning og innovation
• Ledersparring
Vi kan:
• Redskaberne og støtteordningerne til akademisk viden løft
• Administration og drift af forskning og udvikling
• Strategiarbejde
• Ledelse
Kontaktperson:
Anders Roed
Om Salgsministeriet :
Salgsministeriet hjælper fagspecialister i at blive bedre til at sælge deres viden og services. Vi arbejder udfra en ekspertise med salg af komplekse produkter eller service. Oversætter det til sprog der kan forståes af kunder og i sidste ende lander et salg. Vi arbejder på 2 fronter: Med mennesket bag eller processerne omkring virksomheden. Oftet et samspil mellem begge. Vi laver ikke super sælgere, men sørger for at super specialisterne bliver i stand til at spotte ethvert salgssignal så de kan fortsætte med at gøre det de er super specialister indenfor.
Kontaktperson:
Jens Lund
Om Salling Group A/S:
Salling Group’s formål er at forbedre hverdagen for vores kunder ved at investere i aktiviteter, som hjælper og inspirerer i hverdagen. Vi vil skabe muligheder for alle og bidrage til samfundet. Salling Group er 100% danskejet af Salling Fondene, og en del af overskuddet doneres til kultur, uddannelse, sport og samfund. Siden 2012 har Salling Fondene doneret over 1 milliard kroner.
Vores historie begyndte i 1906 med det første Salling Stormagasin i Aarhus. I dag er vi Danmarks største detailvirksomhed med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling Stormagasiner, BR og Wupti. Vi driver mere end 1.500 butikker og webshops i Danmark, Sverige, Polen og Tyskland og har franchise på Starbucks og Carl’s Jr. i Danmark.
Salling Group’s 50.000 ansatte genererede en omsætning på 58,8 milliarder i 2017. Frem mod 2022 er strategien at fastholde en stærk position i Danmark, vækste i Sverige og Polen, booste vores e-commerce, bygge digitale oplevelser og gå ind i nye forretningsområder for at følge med tendenserne indenfor fødevarer. Vi tilbyder en bred vifte af karrieremuligheder og inviterer alle til at bidrage til ambitionen om at forbedre hverdagen for vores kunder og vores samfund.
Kontaktperson:
Per Bank
Om Salling Group A/S:
Salling Group’s formål er at forbedre hverdagen for vores kunder ved at investere i aktiviteter, som hjælper og inspirerer i hverdagen. Vi vil skabe muligheder for alle og bidrage til samfundet. Salling Group er 100% danskejet af Salling Fondene, og en del af overskuddet doneres til kultur, uddannelse, sport og samfund. Siden 2012 har Salling Fondene doneret over 1 milliard kroner.
Vores historie begyndte i 1906 med det første Salling Stormagasin i Aarhus. I dag er vi Danmarks største detailvirksomhed med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling Stormagasiner, BR og Wupti. Vi driver mere end 1.500 butikker og webshops i Danmark, Sverige, Polen og Tyskland og har franchise på Starbucks og Carl’s Jr. i Danmark.
Salling Group’s 50.000 ansatte genererede en omsætning på 58,8 milliarder i 2017. Frem mod 2022 er strategien at fastholde en stærk position i Danmark, vækste i Sverige og Polen, booste vores e-commerce, bygge digitale oplevelser og gå ind i nye forretningsområder for at følge med tendenserne indenfor fødevarer. Vi tilbyder en bred vifte af karrieremuligheder og inviterer alle til at bidrage til ambitionen om at forbedre hverdagen for vores kunder og vores samfund.
Kontaktperson:
Marianne Bedsted
Om SAS Scandinavian Airlines :
SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien.
Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 191 lande verden over.
SAS flyver p.t. direkte til 88 destinationer fra Danmark og har netop gennemført den størst oversøiske ekspansion nogensinde, med investeringer i nye fly og nye destinationer.
I 2018 modtager SAS en del nye fly af typen A320neo hvilket muliggør en yderligere ekspansion i Europa.
Fra foråret 2018 etableres direkte ruter ud af Aarhus til Oslo, Stockholm, München, Mallorca, Malaga, Nice og Split og fra København kommer der nye ruter til Genova, Sarajevo, Beirut, Toulon, Lissabon og Gazipasa.
Velkommen ombord!
Kontaktperson:
Michael Hansen
Om Savvaerket Event ApS :
Byens største eventlokaler, med plads til ALT. Fra 30 til 1.500 gæster. Multifunktionelle lokaler til fester, seminarer, dagsmøder, julefrokoster, konferencer osv. 400 gratis p-pladser foran døren. Vi hjælper med alt hvad I ønsker, men I er også velkommen til at medbringe egne leverandører af mad og drikke. Konkurrencedygtige priser.
Kontaktperson:
Søren Broberg Johansen
Om Scandic The Mayor :
Er du på udkig efter et charmerende hotel med en central placering midt i den pulserende kulturby? Så er det her, du skal bo.
Hotellet har en unik beliggenhed med gåafstand til både Aarhus Hovedbanegård, Musikhuset og Rådhuset. Træd ud af hotellets døre, og du befinder dig tæt på alt det gode, som Aarhus har at byde på – hvad end du er til kultur, arkitektur, shopping eller gastronomiske oplevelser.
På hotellet vil du blive mødt af en behagelig og hyggelig atmosfære, så du kan komme helt ned i gear efter en lang dag med møder eller udforskning af byens mange seværdigheder. Slap af og nyd roen på et af vores 162 værelser, hvoraf størstedelen er nyrenoverede i enkel og moderne stil. Hver etage har sit helt eget udtryk og er indrettet med lækre kvalitetsmøbler fra danske designere og producenter. Efter en god nats søvn kan du stå op frisk og veludhvilet og starte dagen med udsigt til vores rolige gård, den smukke Rådhuspark eller se byen vågne på livlige Park Allé. Sidst, men ikke mindst, må du endelig ikke snyde dig selv for en gastronomisk oplevelse ud over det sædvanlige på hotellets anerkendte restaurant GÄST. Her går ældgamle italienske madtraditioner og de moderne toner fra det nordiske køkken op i en højere enhed. Pastaen er hjemmelavet, og tiramisuen har fået input fra dygtige kaffeentusiaster. Så invitér din gode ven, kæreste eller forretningsforbindelser på middag, og oplev ved selvsyn, hvorfor GÄST har fået en fornem anbefaling i 2018’s Michelin-guide.
Scandic The Mayor ligger i det absolutte centrum af Aarhus, omgivet af nogle af byens største attraktioner som fx Musikhuset, ARoS Aarhus kunstmuseum og Aarhus Streetfood. Desuden er der kun få skridt til gode shoppingmuligheder på både Strøget og i Bruuns Galleri. Hotellet ligger tæt på den gamle og yderst charmerende bydel, Frederiksbjerg. Kvarteret kendetegnes ved små hyggelige butikker, restauranter, madmarkeder og nye, trendy cafeer, som hele tiden kommer til. Frederiksbjergs charme kan især opleves i området omkring Jægergårdsgade, hvor pariserstemingen summer – ikke mindst om foråret, hvor de små fortovscafeer for alvor bliver vakt til live.
www.scandichotels.dk/hoteller/danmark/aarhus/scandic-the-mayor
Kontaktperson:
Marlene Kristensen
Om Scandic Aarhus City:
Scandic Aarhus City ligger centralt placeret i Østergade lige ved Strøget med spændende butikker og stormagasiner. Hotellet er Scandics andet hotel i Aarhus.
Hotellet er centralt placeret i byen i gåafstand til shopping og seværdigheder som Den Gamle By og ARoS med det kendte kunstværk "Regnbuen".
Lige uden for hotellet er "Strøget", Aarhus' gågade med butikker samt stormagasiner som Magasin du Nord og Salling. Fra nogle af vores øverste hotelværelser på femte etage kan man nyde en enestående udsigt over Aarhus by, med kig til ARoS, Aarhus Havn samt skovene og strandene.
Hotellets bar og restaurant, The Grill - Drinks & Dining ligger i hjertet af hotellet og er det centrale mødested for gæster og for århusianerne. Her kan man nyde en drink, spise en god middag, drikke en god kop kaffe, eller bare slappe af. På toppen af Scandic Aarhus City findes solceller, som forsyner hotellet med strøm svarende til 90% af forbruget på værelserne.
Hotellet er et af Danmarks mest tilgængelige hoteller med 22 handicapvenlige værelser og et konferenceområde, som ligeledes er fuldt tilgængeligt. Hotellet er svanemærket og lever op til de skrappe miljøkriterier.
Scandic Aarhus City tilbyder hele 228 moderne og veludstyrede værelser med bl.a. fladskærms-tv og trådløst internet samt en stor konferenceafdeling med plads helt op til 300 gæster.
Scandic Aarhus City er blevet tildelt priserne Travellers´ Choice 2013 og Certificate of Excellence 2014 af TripAdvisor.
Kontaktperson:
Nina Carlslund
Om Schmidt Hammer Lassen Architects:
Schmidt Hammer Lassen Architects er en international arkitektvirksomhed, der med udgangspunkt i skandinaviske værdier og designtraditioner skaber unik arkitektur på den globale scene.
I dag hentes mere end halvdelen af virksomhedens opgaver og omsætning uden for Danmarks grænser og blandt de 150 medarbejdere er 23 forskellige nationaliteter repræsenteret. Virksomheden har kontorer i Aarhus, København, Oslo, London og Shanghai.
Schmidt Hammer Lassen Architects' arkitektur portefølje er mangfoldig, men det er dog særligt kulturbyggeri i ordets brede forstand, der er et primært fokusområde ligesom en ambitiøs bæredygtighedsprofil er blevet et varemærke.
De fem partnere, Morten Schmidt, Bjarne Hammer, John Lassen, Kim Holst Jensen og Kristian Ahlmark, varetager sammen med adm. direktør Bente Damgaard den kreative og forretningsmæssige ledelse. Schmidt Hammer Lassen Architects har desuden siden 2005 haft en professionel bestyrelse; der udover to af tegnestuens indehavere tæller formand Michael Christiansen, formand for Danmarks Radios bestyrelse, Nille Juul-Sørensen, arkitekt og associeret direktør i Arup, samt Martin Lumbye, partner i MOMONDO.
Schmidt Hammer Lassen Architects står blandt andet bag udvidelsen af Det Kongelige Bibliotek, Den sorte Diamant i København, ARoS Aarhus Kunstmuseum, Grønlands Kulturhus og Nykredits domiciler i København – senest Krystallen på Kalvebod Brygge.
Blandt de nyere opgaver er de mest markante Den Internationale Straffedomstol i Haag, Multimediehuset Urban Media Space på Århus Havn, VIA University College Campus Skejby, udvidelsen af Kolding Sygehus, Halmstad Bibliotek i Sverige, Amazon Court multifunktionelt kontorkompleks i Prag, adskillige store masterplaner til nye bydele i både Kina og Estland, Aberdeen Universitetsbibliotek i Skotland, City of Westminster College i London og et nyt Hovedbibliotek i Halifax, Canada.
Kontaktperson:
Jette Birkeskov Mogensen
Om Schouw & Co.:
Schouw & Co. er en industrikoncern, der igennem tiden har investeret i mange forskellige brancher som f.eks. emballage, reservedele til landbrug, hydraulik, computerstyret effektlys, nonwovens produkter, fiskefoder, biogasanlæg, venture investeringer samt vindmølleaktier og ejendomme.
Schouw & Co. har hovedkontor på Chr. Filtenborgs Plads 1 i Århus.
Selskabets mission er:
”Vi udvikler førende danske industrivirksomheder gennem værdiskabende, aktivt og langsigtet ejerskab”.
Schouw & Co. har fortsat fokus på vækst og er løbende på udkig efter spændende og attraktive investeringer i førende danske selskaber. Derudover er der løbende investeret kraftigt i vore selskaber i Asien og Østeuropa, som forventes at komme til at udvikle sig attraktivt i de kommende år.
Kontaktperson:
Peter Kjær
Om Schouw & Co.:
Schouw & Co. er en industrikoncern, der igennem tiden har investeret i mange forskellige brancher som f.eks. emballage, reservedele til landbrug, hydraulik, computerstyret effektlys, nonwovens produkter, fiskefoder, biogasanlæg, venture investeringer samt vindmølleaktier og ejendomme.
Schouw & Co. har hovedkontor på Chr. Filtenborgs Plads 1 i Århus.
Selskabets mission er:
”Vi udvikler førende danske industrivirksomheder gennem værdiskabende, aktivt og langsigtet ejerskab”.
Schouw & Co. har fortsat fokus på vækst og er løbende på udkig efter spændende og attraktive investeringer i førende danske selskaber. Derudover er der løbende investeret kraftigt i vore selskaber i Asien og Østeuropa, som forventes at komme til at udvikle sig attraktivt i de kommende år.
Kontaktperson:
Jens Bjerg Sørensen
Om SCR - Skandinavisk Computer Rekruttering :
SCR er specialister i headhunting og rekruttering af IT-profiler på strategisk, taktisk og operationelt niveau! Vores mere end 30 års erfaring med IT-rekruttering har været medvirkende til, at vi er en nøglespiller i branchen og har opbygget en stor viden og et fantastisk netværk af både kunder og kandidater. Hos SCR arbejder vi med både search & selection.
Kontaktperson:
Kirsten Volf Brøchner
Om SelectionF:
SelectionF er en digital rekrutteringsplatform for kvindelige bestyrelseskandidater. |
Kontaktperson:
Mie Krog
Om Sensu:
Rekruttering og udvikling af medarbejdere er en af de vigtigste investeringer, virksomheder kan foretage sig, og mange gør i den sammenhæng brug af Sensus kompetencer.
Sensu er specialister indenfor rekruttering & udvælgelse, headhunting, lederudvikling, organisationsudvikling og outplacement.
Sensus mission er at medvirke til, at virksomhedernes strategi kan føres ud i livet, så mål og resultater opnås.
Kontaktperson:
Morten Thomsen
Om Servico:
Servico leverer rengøring til virksomheder - og vi vil have at der skal være rent, overalt!
For os har rengøring siden 2005 været mere end bare en service. Vi ved nemlig, hvor meget det betyder, at man kan arbejde og drive sin forretning i et rent og sundt miljø. Det er også grunden til, at alle vores medarbejdere bliver sat grundigt ind i hver enkel rengøringsopgave af vores kvalitetschef, der er med til at skræddersy hver enkelt opgave, og er med til opstart på alle nye kunder.
Vi samler på tilfredse medarbejdere og kunder
Tilfredse kunder gør vores medarbejdere trygge, så kan de nemlig koncentrere sig om at udføre deres opgaver. Så ligesom vi kun samler på tilfredse kunder, har vi kun motiverede og engagerede medarbejdere, og lige nu er vi faktisk omkring 60, når alle er talt med. Alle skal have det godt, både kunder og medarbejdere. Derfor er det også helt naturligt for os, at arbejdstilsynet har tildelt os en grøn smiley.
Kun svanemærkede produkter
Vi vil meget gerne gøre mere, og derfor arbejder vi hen imod at tage en mere grøn omstilling. I denne proces vil vi blandt andet kigge på vores energiforbrug, vandforbrug og rengøringsmidler (som alle nu er svanemærkede produkter). Vi ligger op til at kunne fremføre en mere grøn virksomhed i 2015/16. Vi har f.eks. lavet en cykelhandlingsplan, hvor vi sørger for, at alle vores medarbejdere så vidt muligt cykler eller tager offentlig transport ud til jer, vores kunder. Det giver god mening for vores klima og for den enkelte medarbejders sundhed. Små skridt, men vi tror på, at det er den rigtige retning.
Kontaktperson:
Niels Henrik Østergaard
Om Settwell Relocation:
Kontaktperson:
Mads Chr. Wikke
Erhvervaarhus.dk gør brug af cookies. Ved at anvende websitet accepterer du websitets brug af cookies.
Du kan altid slette gemte cookies i din browsers indstillinger. Læs vores cookiepolitik.